ROTARY CONNECTS THE WORLD

We kijken in ons District 1580 terug op een geslaagd en druk bezocht PETS weekend. Bijna 80 inkomend voorzitters uit evenzoveel Rotary clubs uit ons district kwamen vrijdagavond bijeen om zich, onder leiding van de AG’s voor te bereiden op hun voorzittersjaar.

Een avond informatie over Rotary in al zijn facetten, maar net zo goed ook ervaringen delen met de andere aanwezige inkomend voorzitters.

Foto’s vrijdag 15 maart 2019

Afbeelding met vloer, binnen, stoel, tafel

Automatisch gegenereerde beschrijving

Klik op de afbeelding

Traditioneel is de zaterdag gevuld met diverse workshops; workshops over praktische (en urgente) zaken zoals ledenbeleid en PR en communicatie, maar ook workshops waar de activiteiten en initiatieven waar Rotarians zich hard voor maken, zoals The Rotary Foundation (End Polio Now), Rotaract, Vocational Service, Jeugd en Waterwerkgroep (End Plastic Soup).
Nieuw dit jaar was een zgn. TechnoLab met veel zelfwerkzaamheid

De ontmoetingen in de wandelgangen en tijdens de lunch waren een ontspannen moment voor hernieuwde en nieuwe ontmoetingen. Fellowship ten voeten uit.

De PETS 2019 werd afgesloten met een korte Rotary Assembly waar onder andere de begroting voor het komende Rotaryjaar werd vastgesteld.

Foto’s zaterdag 16 maart 2019

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Klik op de afbeelding

DG 2018-2019 Barbara van Goethem en DGE 2019-2020 Rutger Mazel bedanken alle Rotarians voor hun bijdragen aan deze PETS en wensen de inkomend voorzitters een inspirerend Rotary jaar toe.

Afbeelding met lucht, buiten

Beschrijving is gegenereerd met zeer hoge betrouwbaarheid