P E T S 2019

ROTARY CONNECTS THE WORLD

Het President Elect Training Seminar (de PETS) is de voorbereiding op het komende Rotaryjaar. De inkomend voorzitters van de clubs komen al op vrijdagavond bijeen.

Zaterdag 16 maart kunnen alle Rotarians deelnemen aan workshops en de Assembly van ons district.

Bevestig aub direct jouw deelname via de aanmeldknop hieronder en maak jouw keuze voor de workshops!

Programma zaterdag 16 maart 2019

09.00 uur

Ontvangst

09.30 uur

Plenaire opening

10.00 uur

Workshops in 3 rondes

12.50 uur

District Assembly

Begroting 2019-2020

13.45 uur

Gezamenlijke lunch/ evt. take away lunch

Waar?

logo de purmer voor emailingWe organiseren de PETS dit jaar in BurgGolf in Purmerend.
Westerweg 60, 1445 AD Purmerend.

Tot ziens op zaterdag16 maart!

Kies uit onderstaand aanbod 3 workshops die je zou willen volgen.

Wij doen ons best een goede indeling te maken.

1.

Ledenbeleid - Rotary in de lift, een pitch voor jouw club!

Heeft jouw club moeite met het vinden en/of vasthouden van nieuwe leden? De ledencommissie heeft tips! Heeft jouw club hier geen problemen mee? Dan wil iedereen graag van je leren. Kom langs en doe mee.

2.

Jeugd - Wie de jeugd bindt, heeft de toekomst

Alles over de verschillende (uitwisselings-) programma’s van Rotary.

3.

Rotaract - Rotary : Rotaract en Rotary versterk(t) elkaar

Succesvolle projecten en evenementen waarbij een Rotaractclub en een of meer Rotaryclubs samenwerken, zijn inspirerend. Op basis van gelijkwaardigheid gebruik maken van elkaars kwaliteiten. Nog geen Rotaractclub in je regio? Zet ‘m op!

4.

Vocational - Zonder Vocational geen Rotary

Dat Vocational dé leidraad is voor ons Rotary handelen, weet iedereen. Maar weet je ook wat Vocational voor jou als kersverse clubvoorzitter inhoudt? Candy Duinker en Marco Bijl van de Commissie Vocational onderzoeken dit met jou. Mis het niet!

5.

Rotary Foundation - Gebruik onze spaarpot voor jullie project

De Rotary Foundation (TRF) is het eigen goede doelen fonds van Rotary International. Door inzet van alle Rotarians is de effectiviteit van de donaties buitengewoon hoog. Toch is bij Rotarians de kennis over het eigen fonds soms gering, daarom willen we graag bespreken wat de Foundation voor jouw project kan betekenen.

6.

PR en communicatie - Rotary, vertel het verhaal!

Hoe breng je jouw clubactiviteiten onder de aandacht? Incl. online en social media. Met informatie over het gebruik van Rotarylogo en naam; Rotary.org/brandcenter.

7.

LeAd en Rotary.org Club Central

in de vorm van een TECHNOLOGIE LAB (neem je eigen laptop of tablet mee!)
NB beperkt aantal plaatsen

8.

Waterwerkgroep

Hoe draagt jouw club een emmertje water bij? Kom naar de workshop voor tips en informatie over lokale projecten zoals ‘Wandelen voor Water’.

UW KEUZE: