Seminar TRF keert € 19.000 uit aan projecten

Op 17 november kwamen zo'n 110 Rotarians samen in het Delta Hotel in Vlaardingen voor het jaarlijkse Foundation Seminar.

Ook dit jaar konden Clubs hun project komen presenteren en daarmee kans maken om een District Grant. !0 projecten werden ingediend en voor de eerste keer was er ook een Rotaract Club aanwezig.

Voor de stemming vertelde Gordon Graham (RC The hague Metropolitan) over de Peace Fellowships.

Daarna vertelde Alyssa Offutt, een Rotary Sponsored student die aan het WCD Programma meewerkt, over de impact van het Water Cooperation and Diplomacy in Central Azië.

Vervolgens konden de clubs hun projecten presenteren in een pitch van 3 minuten. Ceremoniemeester Vincent Kevenaar begeleidde het proces. Vervolgens mocht er gestemd worden. Iedere aanwezige mocht op 3 projecten stemmen. Na het verwerken van de stemmen bleek dat iedere club een aanzienlijke bijdrage kon verwachten aan het gepresenteerde project.