Rotary De Bilt

Welkom op de website van Rotary Club De Bilt

Nieuw jaarthema

Hoefslag Rally 2023

In 2023 hebben we op zondag 23 april weer een Hoefslag Rally kunnen organiseren. Er was een groot deelnemersveld van 70 equipes onderverdeeld in een sportklasse en een recreatieve klasse. Voor alle deelnemers was het een uitdagende klus met ook een behendigheidsoefening op een afgesloten terrein. De afsluiting, prijsuitreking en veilng vonden traditiegetrouw plaats in De Hoefslag. Met een opbrengst van 20.00 euro voor Stichting Leergeld De Bilt is De Hoefslag Rally 2023 in alle opzichten een succes geworden. Volgend jaar weer !

Nogmaals veel dank voor geweldige bijdragen van de sponsoren, veilingdeelnemers en deelnemers.

Hartelijke groeten namens Stichting De Hoefslagrally,

Willem van den Berg

Friso Kuipers

Frank Pauli

Jeroen Pepplinkhuizen

Hans Versnel

Pieter Zwart

RC De Bilt

Rotaryclub De Bilt is een serviceclub in en voor de regio De Bilt/Bilthoven, met momenteel 49 actieve en inspirerende (mannelijke) leden, ieder met een invloedrijke rol in een brede verscheidenheid aan vakgebieden en beroepen.

Met als jaarthema 2023 “Verbinden vanuit een ander perspectief” zetten wij ons in onderlinge verbondenheid en in samenwerking met andere organisaties in voor de doelstellingen van de Rotary, waarbij kameraadschap, integriteit en maatschappelijke dienstvaardigheid leidend zijn.

Onze dienstverlening maken we concreet in zowel lokale, regionale als internationale activiteiten en projecten zoals het ondersteunen van onder andere Zorginstelling Reinaerde, Stichting Leergeld De Bilt, Stichting Zonnacare, De Berg en Bosch School en Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.

.

Rotary De Bilt