Hoefslag Sterren Rally 2017 brengt 20.000 euro op

Hij is gereden, de 2017 editie van De Hoefslagrally! Een indrukwekkende groep bijzondere en leuke auto’s wist met wisselende moeite de prachtige route te vinden die voor hen was uitgezet. Toeschouwers konden zich vergapen een zeer uiteenlopend veld dat varieerde van vooroorlogse auto’s van Bentley en Bugatti, tot hedendaags materiaal met meer paardenkrachten dan ooit nodig zullen zijn. Het was bovendien een prachtige warme dag, waardoor de rijders van open auto’s mooi gebruind de finish kruisten. De mooie warme lunch werd gebruikt op Anderstein, bij de burelen van onze hoofdsponsor, vermogensbeheerder Teslin. De foto’s spreken boekdelen!

Stichting de Hoefslagrally was trots om aan het einde van de dag een cheque van € 20.000,- te kunnen overhandigen aan de Stichting Papageno. Deze opbrengst kwam deels van de veiling die geleid werd door de professionele maar uiterst vermakelijke veilingmeester Willem Berdenis van Berlekom.

Het officiële gedeelte van de dag werd besloten met de prijsuitreiking. De winnaars van de sportklasse 2016, de gebroeders Pauli, hadden zich dit jaar verdeeld over twee equipes die ditmaal beide de top wisten te bereiken. De uitslag van De Hoefslagrally 2017 is:

SPORTKLASSE:

1. Frank en Mathijs Pauli