© 2021 Rotary in Nederland.

Hamlet in de privétuin van Twickel

Rotary Delden-Borne organiseert

KING’S MEN speelt

Opbrengst voor Stichting EKIKO | Elk kind een koffer

3, 4 en 5 september

Hamlet

in de privétuin van Kasteel Twickel

met picknick vooraf!

Theatergroep King’s Men speelt Shakespeare zoals hij zijn stukken bedoelde: toegankelijk, vol humor, met virtuoze dubbelrollen op een schitterende locatie.

Op energieke en hartveroverende wijze brengen de acteurs Shakespeares verhaal van de jonge prins Hamlet tot leven. Zij gebruiken een mix van Duits, Nederlands, a little English en ’n luk Twents.

Schwierig? Bi’j gek. No fear Shakespeare! De talen smelten ineen tot een heldere vertelling die je misschien niet helemaal verstaat, maar altijd begrijpt!

Deze eigenzinnig bewerking onder de krachtige regie van Silvia Andringa is een modern coming-of-age-verhaal geworden, hartverscheurend, intens en vol verrassende momenten.

Vóór de voorstelling krijgt u een goed verzorgde picknick. In de tuinen van Twickel kunt u zelf een plekje uitzoeken om die te nuttigen. Extra consumpties zijn te koop aan de bar.

De voorstelling speelt zich af in de privétuin van kasteel Twickel. Het publiek zit overdekt en de voorstelling speelt zich voor en rondom hen af. De voorstelling duurt circa 2 uur inclusief pauze.

De voorstellingen vinden plaats op:

vrijdag 3 en zaterdag 4 september om 17.30 uur

zondag 5 september om 13.00 uur

in de privétuinen van Kasteel Twickel.

Kosten € 65 per persoon (inclusief picknick).

Rotary doneert de opbrengst aan Stichting EKIKO | Elk kind een koffer. Deze stichting bekommert zich om kinderen die in de knel zitten. Elk kind dat niet meer thuis kan blijven, krijgt een koffer met eigen spullen. In een pleeggezin heeft het zo altijd iets van zichzelf. De stichting, opgericht in Delden, is actief in heel Overijssel.

Kaarten kunt u hier bestellen of via de QR-code.

Voor meer informatie mailt u met HamletRotaryDB@gmail.com

Bij de organisatie van de voorstelling worden alle coronaregels in acht genomen. Mocht de overheid de richtlijnen zo veranderen dat de voorstelling niet door kan gaan, dan krijgt u uw geld vanzelfsprekend terug.