Goede doelen acties december

Hart onder de riem acties in december

De leden van Rotary Club De Zaan-Zaandijk zijn trots in de maand december twee goede doelen-acties te hebben kunnen ondersteunen of realiseren - ondanks Covid. Onze club is van mening dat juist nu het belang van het steunen van diegenen die het moeilijk(er) hebben groot is. Puur toeval is dat we voor beide doelen ouderen in Wormerveer hebben mogen blij maken.

100 pakketten voor de Acht Staten in Wormerveer

Omdat wij traditioneel een bingoavond organiseren voor de bewoners van de Acht Staten in Wormerveer en dit door Covid helaas moest overgaan, hebben we gemeend iets anders te moeten doen. De Community commissie heeft de organisatie op zich genomen en zo een geweldig Kerstpakket samengesteld met allerhande lekkernijen en aardigheidjes. Deze pakketten zijn vorige week vrijdag naar de Acht Staten gebracht. Het personeel heeft de pakketten uitgedeeld.

Goodiebag voor bewoners in en rond de Amandelbloesem

Afgelopen weekend heeft vereniging De Bloesem 300 Goodiebags bezorgd bij senioren (75+) rond de Amandelbloesem in Wormerveer Noord. Onze club heeft hiervoor een financiële bijdrage geleverd. Op de website van de vereniging kunt u een film-impressie zien van de Goodiebag actie