Geen bingo voor d'Acht Staten

GEEN BINGO VOOR D’ACHT STATEN

Elk jaar in april verzorgen wij, Rotary Club De Zaan-Zaandijk, traditiegetrouw een bingo avond voor de bewoners van D’Acht Staten. Vanwege de huidige Covid-19 situatie kon deze avond uiteraard geen doorgang vinden. Daarom hebben wij 25 april, als kleine genoegdoening, een mand vol met prijsjes voor de bewoners van Evean Achtstaten kunnen overhandigen. Bedoeld voor de loterij die op Koningsdag wordt gehouden. Daarnaast hebben wij voor de verzorgers en vrijwilligers een Duivekater van Bakkerij Lex Brakenhoff (dank!!!) kunnen overhandigen. Geheel in stijl van vandaag: de Duivekater is 1,5 meter lang!

Op de foto overhandigen clubleden Pleunie Florijn (links) en Olof Frankfort (rechts) namens Rotaryclub De Zaan Zaandijk de prijzen aan Nancy Snijders Heijnneman (midden) van D’Acht Staten. De foto is gemaakt door (inmiddels ook clublid) Aart Geesink.