Rotary Club Drechterland

Rotary Club Drechterland is opgericht in 1983 bestaat op dit moment uit 14 leden.

Achtergrond

De leden van onze Rotaryclub wonen, werken of hebben op een andere manier een band met de gemeente Drechterland. Behalve ondernemers en zelfstandige professionals zijn er ook leden die in dienst zijn bij een bedrijf of organisatie. Veelal werkzaam in verschillende sectoren en rollen, we streven naar maximale diversiteit. De leeftijd van de leden ligt tussen de 40 en 70 jaar. De club bestaat uit ongeveer net zoveel mannen als vrouwen.

Visie

Wij zijn een club die hecht aan een respectvolle en productieve samenwerking, waarbij gezelligheid hoog in het vaandel staat. Daarbij kijken we graag om ons heen en werken samen met regionale clubs voor bv. de voedselbank en aan de beroepenspeeddates voor leerlingen van havo/vwo. We onderhouden contacten en projecten met clubs in Litouwen, Macedonië, Marokko en Antalya.

Bijeenkomsten

Om de week komen wij op dinsdagavond bij elkaar bij de Golfbaan Westwoud in Brasserie Westwoud. Elke avond is er een programma: een spreker vanuit de club of van buitenaf, clubzaken of extra activiteiten als bedrijfsbezoeken of voorbereidingen van maatschappelijke activiteiten.

Lidmaatschap

We zijn altijd op zoek naar belangstellenden die onze club aanvullen en bieden naast het reguliere lidmaatschap ook een partnerlidmaatschap aan.

Verder kennen we de “Vrienden van Rotary”, een groep niet-leden die acties of projecten van de club ondersteunt en af en toe meegeniet van het programma en de gezelligheid!

Meer informatie?

Bent u geïnteresseerd? Ondersteunt u onze visie? Bent u bereid een inleiding of een bedrijfsbezoek te verzorgen? Heeft u belangstelling om ook lid te worden? Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op. U bent van harte welkom!

DOWNLOAD INFORMATIEBLAD - ROTARY CLUB DRECHTERLAND