Voorzitter Inge van Hilten 2023-2024
Bestel nu de puzzel

Inge van Hilten, voorzitter voor het clubjaar 2023-2024,
heet u van harte welkom op de website van Rotary club Elsloo-Maaskant

Programma

Op woensdag 7 december zal Frans Weekers tijdens de clubbijeenkomst van RC Elsloo-Maaskant een lezing over de BeNeLux houden. Sinds 1 maart 2020 is hij adjunct-secretaris-generaal van de Benelux Unie. Wij zijn blij dat Frans in zijn drukke agenda tijd kan vrijmaken en deze bijeenkomst op een relatief korte termijn tot stand is gekomen. Gezien het thema en spreker verwachten wij een grotere opkomst en houden de bijeenkomst vanwege beschikbaarheid in Kasteel Limbricht. Wij nodigen de clubs uit de Westelijke Mijnstreek, Antwerpen-Amerloo, Leudal en Landgraaf dan ook graag uit met partner om hierbij aanwezig te zijn. Komende dinsdag zal ik tijdens het voorzittersoverleg westelijke mijnstreek e.e.a. toelichten.

Het verzoek aan jullie om dit bij jullie leden bekend te maken. Het makkelijkst als ik van de clubs een overzicht van aanmeldingen kan ontvangen. Als dit niet lukt mag het rechtstreeks naar mij.

Uitnodigende organisatie: Rotary Club Elsloo-Maaskant

Voorzitter RC EM: Frank Bessems