Harry Pallada nu Paul Harris Fellow

Op 25 juni jongstleden heeft Harry Pallada uit handen van scheidend voorzitter van Rotaryclub Elsloo-Maaskant Ton Klein Tuente een Paul Harris Fellow met bijbehorende oorkonde ontvangen.

C:\Users\ron\Desktop\Photo 25-06-14 20 00 09.jpg

Harry is van 18 september 2002 t/m 1 juli 2014 lid geweest van RC Elsloo-Maaskant. Binnen de club heeft hij van 2004 t/m 2014 de functie van voorzitter van de Community Service bekleed. In die functie was hij onder andere verantwoordelijk voor fundraising. Van 1 juli 2008 t/m 1 juli 2009 was Harry voorzitter van RC Elsloo-Maaskant. Zijn onbaatzuchtige inzet voor fundraising-projecten, zijn rol als kartrekker bij onze B2B, de wijnverkoop, etc. is niet alleen uiterst waardevol geweest voor de club maar vooral ook voor de gezinnen die dankzij deze projecten op vakantie konden. Ook het jaarlijkse Handicamp, de vele projecten om de kerk en de aankoop van shelterboxen zijn op deze wijze gefinancierd. Harry heeft met zijn markante persoonlijkheid, inzet en relativeringsvermogen met betrekking tot tal van Rotary-kwesties een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze club.