xx

New Dutch Connections

de toekomstacademie

een serieuze bijeenkomst met een ontspannen einde

Het programma wordt verzorgd door Jan Luppes, en Siriki Diarrassouba van de Stichting New Dutch Connections - al jaren partner van onze club. Het doel van deze clubbijeenkomst is heel concreet, nl. ons netwerk inzetten om deze nieuwe Nederlanders te begeleiden naar stage en werk! Siriki zet meteen vol in met z’n befaamde yell. Dan komen successievelijk de aanwezige gasten aan de beurt om zich voor te stellen. Het geheel wordt tussendoor opgeluisterd met muziek, zang en dans.
Jan Luppes doet tot slot een dringend beroep op ons allen om dit project te laten slagen, waarna de muzikant ons nog vergast op een toegift met een lied over de liefde waarbij iedereen losgaat. Een prachtige happening!

Naschrift:

• Het is ERG belangrijk, dat de nieuwe Nederlanders het Nederlands in woord en geschrift beheersen. We kunnen b.v. op de woensdagmiddag bij Ten Cate een leesclub organiseren.
  • 7 april gaat Siriki met 11 statushouders op bezoek bij opleidingsinstituut TSH
  • Tijdens de bijeenkomst is er al contact gelegd tussen een medisch laborante en het ziekenhuis.

BEZOEK DE WEBSITE NEW DUTCH CONNECTIONS...