Monarch Rally 2016

Zondag 24 april 2016, reserveer deze datum alvast in de agenda.

De Monarch Rally 2016 zal deze dag worden gereden. Tomtom in de kast en met het routeboek op schoot genieten van de mooie omgeving die je onderweg tegenkomt. Binnenkort meer informatie op de website monarchrally.nl.

Klik hier voor meer informatie

Begin 2016 kunt u zich aanmelden voor de rally die we zondag 24 april 2016 weer organiseren.

In het voorjaar van 2015 steunde onze club onder andere de Dreamnight at the Zoo. Een bijzonder avondevenement georganiseerd door Dierenpark Emmen.

Zaterdag 18 april 2015 reed een deelnemers aantal van 32 equipes de rally vanuit startplek Garagebedrijf Van Veggel in Klazienaveen. De deelnemers genoten van een bijzondere tour, langs mooie plekjes in Drenthe en Duitsland.

Vorig jaar deden 32 equipes mee aan de ”Rally met een Glimlach”. In 2016 gaan wij voor een groter deelnemersveld. DURF JIJ HET AAN!!!