Struuntocht 2019

A picture containing object, tableware

Description automatically generated

De Westfriese Struuntocht is een evenement van vier serviceclubs in en om Enkhuizen die de handen ineenslaan om geld in te zamelen voor diverse goede doelen die gerelateerd zijn aan kinderen.

De Westfriese Struuntocht, naar het idee van de Drachtster Struntocht, is een wandeltocht van circa 7 kilometer door Enkhuizen op zaterdag 23 maart 2019. Deelnemers kunnen kennis maken met de stad, de monumentale panden naast moderne architectuur, bedrijven, scholen, sport, cultuur, winkels en verborgen straten. Het wordt een avond wandelen, ontdekken en beleven.

Met medewerking van het bedrijfsleven, diverse verenigingen en kunstbeoefenaars uit Enkhuizen en omgeving zal de stad volop in de spotlights komen te staan.

Deelnemers krijgen de gelegenheid om binnen te kijken in instelling en gebouwen waar je normaal gesproken niet naar binnen gaat of kunt.

Kijk voor meer informatie op de website van de struuntocht: http://www.westfriesestruuntocht.nl/