Wijnproeverij Rotary Enkhuizen 2018

riemblem_c_small

ITALIAANSE WIJNPROEF AVOND

“ Wijn voor een goed doel “

Woensdag 21 november 2018 houdt Rotary Enkhuizen haar jaarlijkse wijnproefavond. De proeverij vindt plaats in het Italiaans Restaurant “Bella Vita“ aan de Melkmarkt 2 te Enkhuizen. Aanvang 18:00.

Vanwege het enorme succes van de voorgaande jaren, worden de wijn nu nog beter op de gerechten afgestemd. Tijdens de gerechten zullen steeds 2 wijnen worden geproefd, dit om een beter onderscheid te kunnen maken, tevens ontstaat er een betere interactie.

Het menu bestaat uit:

- Caesar salad

- Vitello tonnato

- Carpaccio

- Warm gerookte zalm met basilicum roomsaus

- Kogelbiefstuk Italiaans gemarineerd

- Chocolade trio

Vincent Veer sommelier van wijnimporteur ‘Récidence Wijnen’ staat dit jaar weer garant voor prachtige wijnen, zij hebben alle kennis in huis om ons op een juiste wijze te informeren en uiteraard te adviseren.

Kosten voor het diner en het wijnproeven zijn € 20,- (contante betaling). Mede mogelijk gemaakt door Willem Hansen van ‘Slijterij de Dijk’.

Tevens doneert Slijterij De Dijk 10% van de opbrengst aan Rotary Club Enkhuizen voor een nader te noemen goed doel.

Er zullen diverse rode- en witte wijnen in verschillende prijsklassen te proeven zijn.

Aan het einde van de avond kunnen de wijnen per doos worden besteld en deze worden voor de kerst door ‘Slijterij de Dijk’ bij jullie thuis bezorgd.

De wijnaanbieding is ook zeer geschikt als relatiegeschenk voor de feestdagen.

Aanmelden voor leden via de reeds verstuurde e-mail van Rem Schuit. Aanmelden van niet leden via een e-mail bericht aan Rem Schuijt via info@expertiseburoschuijt.nl onder vermelding van ‘Aanmelding wijnproeverij Rotary Enkhuizen 2018’.