Kom kennismaken met Rotary Club Gouda

Rotary club Gouda nodigt geïnteresseerden uit om vrijblijvend eens een clubbijeenkomst bij te wonen. Clubbijeenkomsten worden tweewekelijks gehouden op een dinsdagavond van 18 tot 20 uur in de Lichtfabriek te Gouda.

Tijdens zo’n bijeenkomst gebruiken we samen de maaltijd en is er een spreker. De ene keer is dat iemand uit onze eigen gelederen, de andere keer is dat een externe spreker. Omdat we zo breed zijn samengesteld komen er allerlei interessante en ook actuele verhalen voorbij. Dit verdiept en verruimt je blik.

Rotary is een serviceorganisatie waarvan de leden op verschillende manieren hun medemens steunen zonder onderscheid van ras, geloof of politieke overtuiging. Rotary is een wereldwijd netwerk van lokale clubs met één visie: Service Above Self.

Rotarians zijn bereid hun (vak-)kennis ten dienste te stellen aan de gemeenschap en deel te nemen aan charitatieve en educatieve projecten. Lid zijn van een Rotary Club betekent, naast vriendschap onderling, dat je bereid bent iets van jezelf te geven. Dienstbaar te zijn aan de samenleving en dit in de praktijk ook zichtbaar maken. Wij zetten ons in voor goede doelen in Gouda maar ook ver daarbuiten. Vaak samen met andere (internationale) Rotaryclubs.

Tijdens de bijeenkomst is er voldoende ruimte om professionele kennis uit te wisselen. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Wil je een keer aansluiten?
Meld je dan aan via onze secretaris Frank Scheenstra: rotarygouda@kpnmail.nl

Aan zo’n kennismakingsavond zijn geen kosten verbonden.

Wees welkom bij Rotary Gouda!

Meer informatie over Rotary Gouda kun je vinden op https://www.rotary.nl/gouda/