Haydn Jeugd Strijkorkest

Voorjaarsconcert Haydn Jeugd Strijkorkest

Rotary Groningen Oost organiseert in samenwerking met het Haydn Jeugd Strijkorkest een voorjaarsconcert op zondag 20 maart 2016 van 16:00 tot 18:00 uur.

Hiervoor hebben we een bijzondere locatie gekozen: De Coendersborg in Groningen, sfeervol en gezellig. We worden meegevoerd op de mooie zachte klanken van de verschillende strijkinstrumenten waarbij de dirigent ons deelgenoot maakt van enkele achtergronden van de gespeelde muziekstukken.

Er zijn Rang 1 en Rang 2 kaarten beschikbaar waarbij ook aan de inwendige mens gedacht kan worden. De gehele opbrengst komt ten goede aan het project van de gezamenlijke Groninger Rotary Clubs: Dennie de wensboom met als goede doel van 2015 is een project van Humanitas waarbij kinderen in de knel (jonge mantelzorgers van 6-20 jaar) worden ondersteund.

Bijzondere toevoeging van dit concert is dat de leden van Rotary Club Groningen Oost de bediening voor hun rekening zullen nemen in de uren daarvoor in de keuken hebben gestaan om de verschillende hapjes voor u klaar te maken.

De Rang 1 kaarten kosten €30,- per persoon en rang 2 kaarten € 20,- per persoon .

Wij zien er naar uit om u op 20 maart 2016 in de Coendersborg te ontmoeten met een hapje en een drankje!

Namens Rotary Club Groningen Oost

Ad van Rooy