Ladiesfair

Op dinsdag 13 juni heeft de voorzitter van de Rotary Club samen met de vertegenwoordigers van de Soroptimistclub Zuid-Limburg en trekkers van de Ladies Fair (Marlies en Babette) een cheque van € 10.000 mogen overhandigen aan Unicef.

Op 14 mei 2017 heeft onze eerste Ladiesfair plaats gevonden. Op een fantastische locatie (Kasteel Vliek in Ulestraten), Het werd een gezellige dag met verkoop van gebruikte dameskleding en accessoires, diverse stands met leuke producten, feestelijke proeverijen en muziek! De gehele opbrengst gaat naar ons goede doel: noodhulp aan de kinderen in Syrië, in samenwerking met Unicef.

Naast de verkoop van gebruikte kleding, waren er verschillende standhouders met interessante producten. Zo hebben studenten van het Leeuwenborgh College hun kennis over haarverzorging en make-up in praktijk gebracht. Andere stands: gebruikte boeken, een juwelier, Koakpunt, natuurgeneeskundige, eigen gemaakte producten, enzovoorts. Er werden eigengemaakte hapjes verkocht bij een lekker glaasje wijn of een biertje.

De jeugdige Slim Vitz Kids bigband en de allerleukste Jazzband van Zuid-Holland, Lacasette zorgden voor de muzikale sfeer.

We danken onze sponsoren die mee hebben geholpen om de opbrengst zo groot mogelijk te maken.

Soroptimistclub

Zuid-Limburg