Haringparty 2023
Rotary Magazine
lees hier
jaarthema 2023 - 2024
klik hier voor een toelichting
100 jaar Rotary in Nederland
bekijk hier het filmpje van D 1610

Welkom op de website van Rotary Club Halderberge-Seppe.

Proef -en Bruis evenement 21 september j.l.

Oh la la! Wat een trés belle soiree was het 21 september. Wij hopen dat u heeft genoten van het heerlijke diner, de lekkere bubbels en het fijne gezelschap.

Mooie donaties dankzij uw bijdrage!

Wij vonden het heerlijk dat u er was, dank daarvoor! Want alleen door uw aanwezigheid kunnen we terugkijken op een geslaagde en gezellige eerste editie van ons Proef & Bruis festival.

Door uw deelname konden wij twee mooie lokale doelen verblijden met een donatie wat u heeft kunnen zien; de donaties voor de duofiets en het Alzheimercafé komen goed terecht!

Bent u er de volgende keer weer bij?

Op ons volgend fundraisingsevenement is het nog even wachten. De haringparty staat pas volgend jaar weer op de agenda. Voor die tijd krijgt u nog zeker bericht van ons.

Binnenkort kunt u weer prachtige eindejaarsgeschenken kopen voor uw medewerkers, relaties, vrienden en familie. Hiermee ondersteund u ook weer het goede doel! Wij houden u op de hoogte!

De foto’s van het Proef & Bruis Festival vindt u hier op onze website; www.rotary.nl/halderbergeseppe. Wenst u een foto te willen bestellen kunt u het fotonummer mailen naar; bdooren11@gmail.com en sturen wij u deze graag toe.

Voor nu willen wij u hartelijk danken voor de prachtige avond en graag snel tot ziens!

Hartelijke groet,

Rotary Halderberge-Seppe

Voulez-vous Fete?

Kom dan naar ons Proef & Bruis Festival op donderdag 21 september a.s.

Rotaryclub Halderberge-Seppe en Restaurant Le Jardin slaan wederom de handen ineen voor een onvergetelijke avond.

Kom naar ons Proef & Bruis Festival en geniet van Live muziek, Franse gerechten en alles wat bruist. Van Bier tot aan Champagne. Hef samen het glas, proef het najaar en dans zij aan zij met ons tijdens het Proef en Bruis Festival op:

Donderdag 21 september 2023,  aanvang 18.00 uur

Kaarten te bestellen bij: bdooren11@gmail.com

The Rotary Foundation

Donating to Rotary means clean water and sanitation. Health and hope in areas that were once ravaged by diseases like polio. Economic development and new opportunities. Your financial help makes all this happen, and more.

When you give to The Rotary Foundation, you fuel our service projects - projects that eradicate polio, promote peace, and improve developing communities.

doneer hier

Volg ons op facebook