Welkom bij Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek

Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek

Welkom

Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek

Als onderdeel van Rotary Nederland is Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek één van de jongste Rotary clubs in Nederland.

De mannen en vrouwen van de club vormen een actief en gemeleerd gezelschap, sterk betrokken bij de lokale en regionale samenleving rond Harderwijk, Ermelo en Putten.

1x per 2 weken clubavond
Onze club komt 1x per twee weken samen op maandagavond. Wanneer er geen activiteiten op locatie zijn georganiseerd, dan ontmoeten wij elkaar bij Gran Café De Boterlap, Putterweg 1 in Ermelo of online.

Wil je meer weten over Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek of over de activiteiten die wij organiseren? Of wil je gewoon eens vrijblijvend kennismaken? Neem dan gerust contact met ons op. Wij ontmoeten je graag!

Rotary Bedrijven Tennistoernooi:
3 september 2022

Één van de activiteiten door onze club, is het jaarlijks terugkerende Bedrijven Tennistoernooi. Dit jaar zal het tennistoernooi weer worden georganiseerd op zaterdag 3 september op tennisclub Het Laakhuisje in Putten.

Wij nodigen u van harte uit om als sponsor deel te nemen aan het Bedrijven Tennistoernooi, georganiseerd door de Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek i.s.m. TVP het Laakhuisje aan de Laak in Putten.

Tijdstip
Zaterdag 3 september, van 12.00u  tot ca. 18.00u.

Deelname als sponsor en/of sporter
Sponsor het toernooi en doe eventueel zelf mee! Publiek is van harte welkom. Kinderen kunnen zich op een springkussen vermaken en deelnemen aan een tennis clinic. Na afloop is er een hapje en een drankje.

U kunt een bedrijventeam sponsoren van 2 personen. Meerdere teams kan uiteraard ook! Komt u spelers tekort, dan vullen wij die aan met leden van Het Laakhuisje. Alleen geld voor het goede doel of prijzen ter beschikking stellen is ook mogelijk.

Opbrengst voor Stichting Blijf Groep
Met de opbrengst van het tennis toernooi willen wij de stichting Blijf groep steunen:
In Nederland zijn er ieder jaar 200.000 slachtoffers van ernstig huiselijk geweld. Het is de bedoeling dat wij met deze sponsoractie een bijdrage kunnen leveren in de vorm van spullen, speelgoed en/of kado’s voor de kinderen die gebruik maken van tijdelijk onderdak bij deze stichting.

Voor meer info en/of aanmelden als sponsor of deelnemer:

Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek
p.a. Jan Grift
Parklaan 28
3881 CT Putten

E-mail: jan.grift@wxs.nl
Tel.: 06 513 22 363

Nb: Bij een bedrag van minimaal 200, treedt u als officieel toernooisponsor op en komt uw logo op het sponsorbord!

Project 'Scherven van Geluk' Ermelo

Een paar jaar geleden werden bij de bouw van de Branderskamp ( AH )  resten van pottenbakkers-ovens en scherven van potten uit de 14e eeuw gevonden.  Deze eerste Ermelosche industrie voorzag de hele regio van aardewerk, maar bijna niemand in Ermelo kent dit bijzondere archeologische verleden. Met het project 'Scherven van Geluk' komt daar verandering in:

Vanaf mei herbouwen we met zijn allen zo’n werkende oven ( formaat kleine iglo ) en krijgen daarbij hulp van kenners van middeleeuwse ovens.  We sluiten de bouw af met een proef-stook op het Oogstfeest op 20 augustus.

Kijk voor meer informatie en de programma kalender op: https://schervenvangelukermelo.nl/

Rotary Harderwijk Oud Groevenbeek is één van de organisaties die dit initiatief ondersteunt.

Rotary helpt!