Kindervakantiedag 2019 - aankondiging

Zaterdag 7 september 2019

Voor veel kinderen is het niet vanzelfsprekend om in de zomer met vakantie te gaan of een uitje te doen. Misschien is dat omdat de financiële middelen er niet zijn, omdat iemand in het gezin ernstig ziek is of omdat er een breuk tussen de ouders is. Soms is er dan gewoon geen ruimte om leuke dingen te doen met de kinderen.

Wij willen deze kinderen een gezellige en ontspannen dag met leeftijdsgenoten bezorgen. Een dag waar niets moet en alles mag, zorgvuldig georganiseerd en begeleid door ons eigen team. Een dag met veel aandacht voor ieder kind.

Wat gaan we doen

Naast een spannende speurtocht op het water van het Uitgeestermeer gaan de kinderen hun eigen stoere armbanden maken onder leiding van de Castricumse meesterknoper Paul Bakker. Ook voor de inwendige mens wordt goed gezorgd met patat, ijs en limonade. Uiteraard is er voldoende aandacht voor ieder kind en wordt gezorgd voor deskundige schippers en begeleiders tijdens de speurtocht en workshop. Aan het einde van de dag worden de ouders uitgenodigd voor de prijsuitreiking van de speurtocht.

Wie komt in aanmerking?

De Kindervakantiedag is bedoeld voor kinderen

• uit de bovenbouw van de basisschool;
  • die niet in de zomer met vakantie gaan;
  • een zwemdiploma hebben;
  • en die een flinke dosis positieve aandacht kunnen gebruiken, om welke reden dan ook.

Let op: deze dag is niet bedoeld voor kinderen met een ernstige ziekte of handicap. Het gaat juist om de broertjes of zusjes die we in het zonnetje willen zetten.

Aanmelden vóór 1 augustus 2019

Wilt u uw kind aanmelden voor de Kindervakantiedag? Stuur dan een e-mail naar info@rotaryclubheemskerkuitgeest.nl.
Wat wij willen weten:

• de naam van uw kind
  • jongen of meisje
  • de leeftijd
  • in welke groep uw kind zit (5, 6, 7 of 8)
  • uw mailadres
  • uw telefoonnummer
  • uw motivatie voor de aanmelding

U ontvangt een bevestiging van aanmelding.

Aan de Kindervakantiedag kunnen dertig kinderen deelnemen. Uiterlijk 10 augustus krijgt u bericht of uw kind kan meedoen. U ontvangt dan ook meer informatie over de dag.

download de flyer