Jij de wijn, zij een mooie kerst

Samen met Jennifer en Louis van The Spirit of Wine in Heemskerk hebben we een prachtige wijn uitgezocht die exclusief te koop is voor de Rotary. Met de verkoop van deze wijn zamelen we geld in voor een prachtig doel:

Sinterklaascadeautjes en kerstpakketten voor gezinnen in armoede

Van iedere verkochte fles gaat 3 euro rechtstreeks naar het goede doelenfonds dat wij beheren. En met het geld uit dat fonds steunen we een boel mensen die het minder goed hebben dan wij. En The Spirit of Wine doet er nog een schepje bovenop: het volledige ‘tassengeld’ gaan ook in de collectebus. Dat worden mooie feestdagen.

De geselecteerde wijn voor dit najaar is: La Circulade Syrah (Cépage-wijn)

De naam van deze wijn is ontleend aan het dorp Circulade in de regio Languedoc, een dorp dat helemaal is gebouwd in cirkels rondom de kerk. In dezelfde regio vinden we het beroemde wijnhuis Domaine Bassac. Dit familiebedrijf werkt al sinds begin jaren 80 volledig biologisch en is daarmee dé pionier voor biologische wijnbouw in de regio Langedoc.

De La Circulade is een volledig biologische wijn, geproduceerd uit één druivensoort: de Syrah. Met zijn kruidige, maar fruitige smaak en een zacht pepertje in de afdronk is het een heerlijke wijn om te drinken bij alle gelegenheden.

Klik hier voor een omschrijving van de wijn

Bestellen

De wijn is te koop in de winkel van The Spirit of Wine aan de Maerelaan 8 in Heemskerk of kan worden besteld door het bestelformulier in te leveren bij een van de leden van Rotary Heemskerk-Uitgeest. Zij zorgen er dan voor dat de wijn bij je thuis wordt afgeleverd.

Wees er snel bij, want deze exclusieve wijn is maar verkrijgbaar tot eind december 2018.

Rotary Heemskerk-Uitgeest ondersteunt onder meer

- minderbedeelden in onze samenleving;
- het Ronald McDonald huis AMC;
- projecten voor waterbeheersing in Kenia;
- en verschillende kleinere lokale projecten en initiatieven.

Met jouw steun kunnen wij dit blijven doen.