Openluchtbioscoop zaterdag 30 juni 2018

Openlucht bioscoop bij Groenendaal zaterdag 30 juni 2018

/Users/perquins/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/TemporaryItems/msohtmlclip/clip_image001.jpg

Wegens succes dit jaar herhaald aan de rand van het bos

Kom 30 juni 2018 naar de openlucht bioscoop aan de Vrijheidsdreef in Heemstede voor een supergezellige dag met twee prachtige films, mooie live muziek, lekker eten en drinken. Vorig jaar waren er meer dan 200 mensen bij elke film. Dit jaar gaan we voor nog meer gezelligheid! Rotary Club Heemstede organiseert dit voor het tweede jaar, dit keer voor de goede doelen Stichtingen Aquaquest en de Vrolijke Noot. Bestel uw tickets en kom gezellig met familie en vrienden met kleedje of kussens. Geen zin in sjouwen? Bestel een stoel voor 3,- p.p.

15.30 uur - Opening Foodcourt

16.00 uur - Start de film GVR – duur 1.57 min

18.00 uur - Pauze

19.30 uur - Optreden band SamSam

20.30 uur - Start Hoofdfilm Ray – duur 2.32 min

23.00 uur - einde hoofdfilm, Foodcourt nog open

Films

GVR - Grote Vriendelijke Reus

"2016 - NL gesproken - Regisseur Steven Spielberg"

Familiefilm - Amerikaanse fantasy/avonturen/live-action film uit 2016, geregisseerd door Steven Spielberg, gebaseerd op het gelijknamige boek van Roald Dahl uit 1982. Trailer: https://youtu.be/VP21-nymfZg

RAY

"Een muzikale zomeravond in Groenendaal"

Ray is een Amerikaanse biografische film uit 2004 over het leven van de blinde Amerikaanse rhythm and blues artiest Ray Charles. De film, met Jamie Foxx in de hoofdrol, werd geregisseerd door Taylor Hackford. Jamie Foxx won voor zijn titelrol een Oscar voor Beste Acteur.”

Zie de trailer:

Vooraf aan de film kunt u heerlijk eten en drinken en genieten van een optreden van de band SamSam!

Foodcourt

De foodcourt is een gezellig pleintje aan de zijkant waar de lekker hapjes en drankjes te vinden zijn. Chateaubriand sponsort dit plein, de opbrengst gaat naar de goede doelen, dus smullen maar!

De Food-court opent om 15.30 uur met broodjes knakworst, hamburgers, popcorn, ijsjes etc.

Goede Doelen

De opbrengst van de films gaat naar het goede doel: Aquaquest en de Vrolijke Noot.

Stichting Aquaquest steunt projecten in West-Oeganda voor schoon en veilig drinkwater, dat daar zeer schaars is. Er worden nu drinkwatervoorzieningen en toiletten in de dorpen gebouwd in samenwerking met de plaatselijke Rotary en NGO Rain.

In samenwerking met zorginstellingen organiseert Stichting De Vrolijke Noot vrolijke, muzikale evenementen voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking en ouderen.

Tickets bestellen

De tickets kosten 10,- euro per persoon per film. Een stoel kunt u huren voor 3,- euro p.p.

Tickets en evt stoelen kunt u bestellen via de volgende link:

Meer infomatie

Volg ons op Facebook voor de laatste informatie: www.facebook.com/RotaryClubHeemstede

Huisdieren

Huisdieren zijn niet welkom, begeleidingshonden (SOHO) wel.

Weersvoorspelling

Vaak krijgen wij de vraag: wat gebeurt er als het regent tijdens de voorstelling? Dan wordt u nat, zeggen wij gevat, want u zit nu eenmaal in de open lucht. Maar de voorstelling gaat natuurlijk gewoon door! Wij weten doorlopend welk weer we mogen verwachten. U kunt bij alle weertypen naar de bioscooplocatie komen, slecht weer waait vaak snel over.

Laat uw paraplu thuis, neem eventueel regenkleding mee.

In negentig procent van de festivalavonden in juni is het gewoon lekker weer, vaak droog en met een strakke hemel, soms ook met een beetje regen tussendoor.

U zit redelijk beschut tussen de bomen, maar wel in een open ruimte. De juni-avonden beginnen vaak warm, maar koelen juist in een bosrijke omgeving aardig af. Neem voor de zekerheid een warme jas, een deken en een regenjack mee en draag dichte schoenen.

Laat uw paraplu a.u.b. liever thuis, want daarmee belemmert u het zicht voor de mensen die achter u zitten.

Calamiteitenregeling

De organisatie behoudt zich het recht voor om bij slechte weersvoorspellingen de programmering te wijzigen, ook wanneer de kaartverkoop al in gang is gezet.

Wanneer een voorstelling uitvalt, vindt geen restitutie van ticketaankopen plaats. De organisatie biedt in dit geval een alternatieve voorstelling op een latere datum.