Kom dineren voor een jaar lang schoon drinkwater

Op dinsdagavond 31 januari 2023 organiseert Rotaryclub Heemstede een charity-diner om drieduizend euro bijeen te brengen ten behoeve van ons AquaQuest waterproject in Oeganda. Wij nodigen iedereen van harte uit om een feestelijke avond met ons te beleven en bij te dragen aan een effectief goed doel.

Met het benodigde bedrag kunnen elektrische pompen, aangedreven door zonne-energie, aangeschaft worden. Deze pompen zorgen ervoor dat de plaatselijke bevolking gebruik kan maken van de dieper gelegen en daardoor moeilijk bereikbare waterbronnen. Zodat er het hele jaar door schoon drinkwater beschikbaar is. De pompen vormen een verbetering op eerdere voorzieningen om regenwater van de rotsen op te vangen in waterreservoirs (met een opvangcapaciteit van 100.000 liter). Deze RockCatchment-methode is al eerder met financiële ondersteuning van Rotaryclub Heemstede, Aidenvironment en Wilde Ganzen gerealiseerd.

Volledig verzorgd vijfgangendiner, presentatie en veiling

Partner NGO Aidenvironment zal op deze dinsdagavond 31 januari een korte presentatie geven. En er vindt een zeer exclusieve veiling plaats van kelderschatten van enkele vrijgevige leden van Rotaryclub Heemstede en C’est le vin.

Wij hopen op uw komst en maken er een fantastische avond van!