xx

Over obstakels en avontuur

Negenjarige jongetjes Joost en Michiel (inmiddels allebei ver in de veertig) werden dikke vrienden toen ze elkaar tijdens een Rondetafel-weekend van hun ouders ontmoetten. Michiel had al de ziekte van Duchenne. De twee gaan al jaren met elkaar op reis, van Zuid-Afrika tot Australië tot sinds een aantal jaar dichterbij in Europa en Cadzand. Niet altijd even makkelijk, maar ‘grenzen en obstakels proberen we te nemen’.

3 rolstoelcampers voor 160.000 geïnteresseerden

Ze gunnen iedereen een vergelijkbare ervaring en richtten daarom Stichting Road Trip for Life op; een non profit stichting die rolstoelvriendelijke campers ontwikkelt, beheert en verhuurt tegen kostprijs. Hard nodig, want er zijn er slechts drie in Nederland voor zo’n 160.000 geïnteresseerden.

Hun missie, het bieden van vrijheid van bewegen tijdens vakantie voor iedereen. Oftewel: avontuurlijke campervakanties met rolstoel.

Joost en Michiel namen ons mee op hun reis en vertelden over hun vriendschap, obstakels, optimisme en mogelijkheden. Meer weten? Kijk op roadtripforlive.nl.