Segesta sponsort Santa Run Heerhugowaard

Op de foto links Alex Huges en rechts Hans Aardenburg.

Segesta sponsort Santa Run Heerhugowaard

Op 6 juli heeft directeur Alex Huges van Segesta de sponsorovereenkomst getekend in het bijzijn van Hans Aardenburg van Rotaryclub Langedijk-Geestmerambacht en Jan Gielis van Rotaryclub Heerhugowaard-Langedijk.
Segesta is ontwikkelaar en vastgoed exploitant gevestigd in Alkmaar, maar met haar roots in Heerhugowaard.
Segesta is er trots op dit lokale en ludieke evenement te sponsoren. De Santa Run wordt dit jaar georganiseerd op zondag 17 december vanaf het Coolplein in Heerhugowaard.
Segesta heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van dit mooie horecaplein en exploiteert er horeca en woningen.
De Rotaryclubs doen nu al een beroep op deelnemers om deze datum te reserveren. Er kan (in Kerstman pak) 5 km gewandeld worden (kinderen dus van harte welkom), of je kunt meedoen aan de 5 of 10 wedstrijd loop.
Er zijn mooie prijzen te winnen, iedereen krijgt een medaille en gooide-bag.
En uiteraard gaat de gehele opbrengst naar goede doelen. Voor dit jaar zijn de Kledingbank én de Voedselbank de vastgestelde doelen.