Recreatiewoning “Rotagroet” voor mensen met een beperking

Recreatiewoning voor mensen met een beperking

In 1999 heeft Rotaryclub Heerhugowaard Langedijk een veiling georganiseerd en met de opbrengst is het startkapitaal gevonden voor de bouw van recreatiewoning “Rotagroet” voor mensen met een beperking

In 1999 heeft Rotaryclub Heerhugowaard-Langedijk een veiling georganiseerd en met de opbrengst is het startkapitaal gevonden voor de bouw van recreatiewoning “Rotagroet” voor gehandicapten op het Droompark camping Molengroet aan de Molengroet 1 in Noord-Scharwoude. Met veel inzet en plezier en aanvullende fondsenwervingen is de recreatiebungalow gerealiseerd en verhuurd aan gehandicapten. Tijdens een jaarlijkse “doe dag” onderhouden de leden zelf het chalet.

Na 10 jaar van exploitatie is onlangs de bungalow verkocht aan een gezin met een gehandicapte zoon. Met de opbrengt zal een nieuw initiatief voor gehandicapten worden gestart.