Rotary doedag 19 juni 2014

Zaterdag 19 juli 2014 Tijdens de Rotary doedag werd de laatste hand gelegd aan het opknappen en rolstoeltoegankelijk maken van de tuin van woonzorglocatie Meander in Noord-Scharwoude aan de Zonoord. De aangelegde borders werden beplant en er is een heus prieel gebouwd.

Rotary doedag

Vele handen maken licht werk

Diverse leden van Rotaryclub Heerhugowaard- Langedijk hebben samen met leden van WonenPlusWelzijn Langedijk, familieleden, vrijwilligers, buurtbewoners en medewerkers van Magentazorg een flinke klus geklaard. Op één van de heetste dagen van het jaar is alles onder de bezielende leiding van Frank Bijman, hovenier van Limmer Schou en tevens lid van de Rotary hard gewerkt aan de fraaie aan het water gelegen buitenruimte. Een prachtige plek, waar ook onder de overstek van de verdieping het heerlijk toeven is voor de bewoners. De harde werkers werden in woord gesteund door de bewoners en de sfeer was gezellig en ontspannen. Het personeel van de Meander verdient ook een compliment voor de prima verzorging van de inwendige mens. Kortom, een prachtige dag en een mooi voorbeeld van “samen” dingen voor elkaar krijgen.