Heerhugowaardse SantaRun 20 december 2015

HEERHUGOWAARDSE SANTARUN 20 DECEMBER 2015
3 KM LOPEN OF 6 OF 10 KM HARDLOPEN

Maak ons Heerhugowaardse evenement tot een succes en doe mee!

Alle leden worden opgeroepen om met de hele familie, buurt, vrienden- en kennissenkring mee te
doen aan deze oergezellige en onvergetelijke middag. Ook bedrijven, clubs en schoolklassen kunnen
meedoen. Voor € 10,- per persoon krijg je een Kerstmanpak en mag je na een gezamenlijke warming-up starten om 14.00 uur. Voor alle deelnemers is er een medaille. De prijsuitreiking vindt plaats om 15.30uur bij hotel restaurant Jules. Later zal ook de cheque voor de goede doelen worden uitgereikt door de burgemeesters van Heerhugowaard en Langedijk, de heren Han ter Heegde en Hans Cornelissen. Met de filmpjes op de website maak je iedereen enthousiast! Ook sponsors worden nog dringend gezocht!

Help mee sponsors zoeken. Gulle gevers kunnen zich informeren en aanmelden via de website. http://heerhugowaard-langedijk.rotarysantarun.nl/

De goede doelen: Na aftrek van de kosten wordt de opbrengst verdeeld over de 3 goede doelen:
Voedselbank Heerhugowaard en Voedselhulp Langedijk - Stichting Present - Platform Armoedebestrijding Heerhugowaard.

Geef je spoedig op en breng zoveel mogelijk deelnemers mee!

Ook per e-mail kun je ons bereiken op heerhugowaard-langedijk@rotarysantarun.nl
We rekenen op jullie! Dank namens de commissieleden van de Rotary Clubs: Heerhugowaard-Langedijk en Langedijk Geestmerambacht.

Santarun 2015