Uitnodiging Rotary Music Night 2015

Swing, lach, leef, leer, dans, beleef en geniet
tijdens de
Rotary Music Night 2015.

Een totaalbeleving die u niet mag missen!

Rotaryclub Heerhugowaard, Langedijk en Rotaryclub Koggenland nodigen u uit voor een bijzondere en muzikale avond in Cool kunst en cultuur.
Op zaterdag 31 oktober kunt u tijdens de Rotary Music Night 2015 in Cool genieten van talloze optredens op verschillende podia.
Van een stevige coverband tot swingende jazz en van Franse chansons tot duizelingwekkende salsa. Ook de talenten van Cool laten deze avond van zich horen.
Cool wordt omgetoverd tot muziekpaleis, waar u een avond lang tot in de kleine uurtjes niet alleen kunt genieten van de diverse optredens, maar ook een aantal muzikale workshops kunt volgen.
Terwijl u een fantastische avond beleeft maakt u mooie dingen mogelijk.
Want met uw kaartje voor de Rotary Music Night 2015 steunt u direct het goede doel!

Kinderen en muziek
Van ieder kaartje gaat een deel van de opbrengst naar het Rotary jeugdproject Kinderen en Muziek. Doel van dit project is het mogelijk maken van structureel en fundamenteel muziekonderwijs op de basisschool, zodat kinderen hun creativiteit en muzikale talenten kunnen ontwikkelen.

Kaartverkoop
Kaartverkoop voor de Rotary Music Night 2015 start op woensdag 22 april 2015. Bij de entreeprijs à €27,50 zitten hapjes inbegrepen. U kunt uw kaarten reserveren via de website van Cool kunst en cultuur (www.coolkunstencultuur.nl) en de servicebalie van Cool (Coolplein 1, Heerhugowaard). De openingstijden van de servicebalie zijn van maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 18.00 uur én zaterdag tussen 11.00 en 15.00 uur.
U kunt tijdens de openingstijden ook telefonisch reserveren op nummer 072 - 576 09 55.