Nieuwe voorzitter Rotary Heerhugowaard-Langedijk

Tijdens een geanimeerde bijeenkomst in museum de Broekerveiling in Broek op Langedijk jongstleden zaterdag 4 juli is Els van Soest geïnstalleerd als nieuwe voorzitter van de Rotaryclub Heerhugowaard-Langedijk voor het jaar 2020-2021. Op een Corona waardige manier is de bestuursoverdracht soepel en feestelijk verlopen en afgesloten met een heerlijk diner verzorgd door restaurant ‘t Bakkershuys. Oud voorzitter Rob Brink werd zeer bedankt voor zijn inzet in het afgelopen jaar. De organisatie van de avond was in goede handen van de jarige Bart Lambert, voorzitter Avenue Vocational Service. Het jaarthema van Rotary is “Rotary opens opportunities”, een thema waar Els op creatieve wijze invulling aan zal geven. Els, veel plezier en succes het komende jaar!