1700 Taartjes op Bevrijdingsdag voor ouderen uit Heerhugowaard en Langedijk

Bij het uitdelen van 1700 oranje gebakjes bij ouderen in Heerhugowaard en Langedijk.
Vrijwilligers van Wonen Plus Welzijn gingen op 5 mei op pad om ouderen in Heerhugowaard en Langedijk te trakteren op 1700 oranje gebakjes. Rotary Heerhugowaard Langedijk heeft zijn financiële hulp aangeboden voor deze actie, net zoals vele lokale goede doelen- stichtingen.

“De mensen worden letterlijk weer even gezien”, vertelt Judith Sanstra, welzijnsconsulent bij Wonen Plus Welzijn, “sommige ouders vinden het lastig om contact op te nemen. Koning Willem-Alexander zei het al; het coronavirus kunnen we niet stoppen, het eenzaamheidsvirus wel. Met behulp van velen hebben de ouderen uit Langedijk en Heerhugowaard toch weer even contact en wat lekkers gehad!

Rotary Heerhugowaard Langedijk sponsort lokale en internationale goede doelen.

Foto: Natasja van der Woude