Rotary Club Heiloo presenteert Peter en de Wolf

Op zondag 14 januari 2024 wordt in de Cultuurkoepel een feestelijk familieconcert gespeeld, geschikt voor mensen van 6 tot 100+ jaar. Het concert zit boordevol sprookjesmuziek, waaronder het wereldberoemde muzieksprookje Peter en de Wolf, dus dat mag je niet missen! En… een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel.

Voor de pauze speelt Harmonieorkest Caecilia prachtige muziek uit bekende sprookjes. Na de pauze versterken docenten en leerlingen van de Muziek- en Dansschool Heiloo dit orkest om het sprookje Peter en de Wolf van de Oekraïense componist Prokofjev ten gehore te brengen. Peter en de Wolf is onder andere geschreven om kinderen vertrouwd te maken met de klanken van verschillende muziekinstrumenten. Heilooër Marius Prein draagt het spookje voor en alle dieren en personen worden vertolkt door verschillende instrumenten.

Dit concert wordt georganiseerd door Podium Heiloo van Rotary Club Heiloo met medewerking van Harmonieorkest Caecilia en Muziek- en Dansschool Heiloo. De opbrengst gaat (na aftrek van de kosten) naar het goede doel: Vier het leven. Deze stichting zorgt ervoor dat ouderen, die niet alleen op pad kunnen of willen gaan, kunnen genieten van een culturele voorstelling of museum. Zij worden dan door vrijwilligers thuis opgehaald en -gebracht. Meer informatie? www.4hetleven.nl

Zondagmiddag 14 januari 2024, 14.00 – 16.00 uur. Zaal open vanaf 13.30 uur.

Cultuurkoepel Heiloo, Kennemerstraatweg 464, 1851NG, Heiloo

Entree: € 15,- per persoon, kinderen van 6 – 12 jaar: € 9,50
Kaartverkoop start op 15 november via Primera ’t Hoekstuk en via de website van Cultuurkoepel Heiloo.