2019-01-30, TV's voor Hospice "de Waterlelie"

Overhandiging TV's aan Hospice "de Waterlelie" te Spijkenisse

5 nieuwe TV’s voor het Hospice “de Waterlelie”

H. den Boer (30-01-2019)

Via de Rotary wensboom is bij de Rotaryclub Hellevoetsluis de wens binnengekomen met het verzoek om het Hospice de Waterlelie uit Spijkenisse te helpen bij het vervangen van de analoge televisies naar digitale televisies.

Na positieve reactie van de club , is besloten om vijf televisies te schenken en voor installatie zorg te dragen. Woensdagmiddag 30 januari zijn de schermen overhandigd aan het bestuur en de medewerkers van het hospice.

De wensboom is een initiatief van de Rotaryclub Hellevoetsluis. Alle inwoners van Hellevoetsluis kunnen een wens voor hun medemens doen. De Rotaryclub zal trachten zoveel mogelijk wensen in vervulling te laten gaan. Het mag elke wens zijn die men maar kan bedenken als deze maar ten goede komt aan de medemens. Een wens waar een ander mens gelukkig van wordt, een wens die een positieve bijdrage aan de Hellevoetse samenleving levert of een wens voor iemand om bepaalde deuren te openen die anders gesloten zouden blijven. Kortom wensen waarvoor de Rotaryclub Hellevoetsluis gaarne bereid is de handen uit de mouwen te steken!

Wensen (en vragen) kunnen ook gemaild worden naar wensboom@rotaryhellevoetsluis.nl

Locatie wensboom

De wensboom staat vanaf heden weer in het Cultuurhuis Nieuwe Veste.

Cultuurhuis Nieuwe Veste (naast theater 2 Hondjes)

Opzoomerlaan 106

3221AP Hellevoetsluis