Rotary Wensboom

Doe een wens voor een medemens!

28 juni 2023

De Rotary Wensboom? Wat is dat?

De Rotary Wensboom is speciaal gemaakt voor Rotary Hellevoetsluis. De boom komt op verschillende locaties in Hellevoetsluis te staan. Iedere inwoner van Hellevoetsluis kan een wens indienen. Ongetwijfeld kent u mensen, organisaties of verenigingen die hulp kunnen gebruiken. Wij kunnen u helpen en zullen proberen zoveel mogelijk wensen voor anderen helpen te vervullen.

Welke wensen mogen ingediend worden?

Het mag elke wens zijn die u maar kunt bedenken:

·

Een wens voor een ander mens die de inzet van Rotary Hellevoetsluis hard nodig heeft.

·

Wensen die positief bijdragen aan de lokale samenleving.

·

Wensen omdat het zelf niet lukt of deuren gesloten blijven.

·

Bovenal wensen die mensen gelukkig maken!

Kortom wensen waarvoor onze Rotaryleden de handen uit de mouwen gaan steken. De enige voorwaarde die Rotary Hellevoetsluis stelt is dat de wens ten goede komt aan inwoners van Hellevoetsluis.

Hoe kan ik een wens indienen?

Klik hier om uw wens in te vullen en uw wens wordt automatisch naar onze Commissie Rotary Wensboom gestuurd voor verdere afhandeling.

Wat is een goede wens?

Het is enorm belangrijk dat u uw gegevens goed invult en uw wens zo compleet mogelijk omschrijft.

Wensen als “ik wil nog een keer naar de Rotterdamse haven” kunnen we helaas niet goed beoordelen.

Omschrijf dergelijke wensen bijvoorbeeld als volgt:

“Ik ben 84 jaar en heb heel mijn leven in de Rotterdamse haven gewerkt. Ik zou heel graag nog eens de haven van dichtbij willen zien, maar heb helaas niemand meer die me kan brengen”.

Wij lezen alle wensen uit de boom en gaan ons uiterste best doen om zoveel mogelijk wensen te vervullen!

We zien uw wensen graag tegemoet, veel wensplezier!

Donatie

U kunt ook een donatie doen, waarmee u de Rotary Wensboom financieel ondersteund!

Scan hiervoor de onderstaande QR-code.

Afbeelding met tekst, Graphics, patroon, grafische vormgeving

Locatie

De Rotary Wensboom staat vanaf heden in bij de Kledingbank Zuid Hollandse Eilanden, adres: Brielsestraatweg 3c, 3221 AA Hellevoetsluis (tegenover voetbalvereniging V.V. Hellevoetsluis).

Afbeelding met kaart, tekst, Plan, atlas

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tekst, schermopname, vinger, persoon

Service above Self!