Welkom op de website van Rotaryclub Helmond-Regio

Rotaryclub Helmond-Regio

Rotaryclub Helmond-Regio is een van de twee Rotaryclubs die Helmond rijk is. Verder kent Helmond een Rotaractclub (jongeren) en een Past Rotarian Club (senioren). De thuisbasis van Rotaryclub Helmond-Regio is Hotel West-Ende.

Rotaryclubs in Nederland maken deel uit van het wereldwijde netwerk van Rotary International (RAN) dat 530 districten en 34.000 clubs telt. Rotary in Nederland telt ongeveer 500 clubs met in totaal zo'n 16.000 leden. Nederland is verdeeld in 7 districten die elk worden geleid door een gouverneur. Rotaryclub Helmond-Regio maakt deel uit van District 1550.

Hotel West-Ende

Drakenbootfestival 2023

Organisatie

Rotaryclub Helmond-Regio, de organisator van Drakenbootfestival Helmond kijkt terug op een niet meer voor Helmond weg te denken fantastisch festijn. Dank aan iedereen die op wat voor wijze ook heeft bijgedragen aan dit overweldigende succes: Deelnemers, bezoekers, onderdelen van de totale organisatie, of anderzijds. Zie verder Nieuws Drakenbootfestival 2023