Dorpsgolf voor allemaal

Elk jaar verandert het centrum van Barneveld in een golfbaan om zoveel mogelijk opbrengst te behalen voor de Toon Hermans Salon Barneveld. De salon is een inloophuis voor mensen met kanker en al hun naasten. Rotaryclub Barneveld is vanaf de oprichting betrokken bij het huis waar naast een luisterend oor ook diverse activiteiten geboden worden. Op deze avonden staat het leven centraal, niet de ziekte.

Ook voor beginners

Dorpsgolf Barneveld wordt gespeeld op een speciale golfbaan die voor een dag wordt aangelegd door en rondom het centrum van Barneveld. Er wordt gespeeld met zachte golfballen. Geen gras? Dan wordt een ‘dagveldje’ van kunstgras aangelegd. Inmiddels bestaat het parcours uit 27 holes waar ook mensen die nooit golfen, zich kunnen laten uitdagen. Naast de Toon Hermans Salon Barneveld ontvangen ook diverse lokale goede doelen een deel van de opbrengst.

Lees meer overRotary Club Barneveld