[Z]aan de Wandel: meters maken helpt kankeronderzoek

rotaryclub-zaandam-doorhetparkDuizenden wandelaars nemen deel aan [Z]aan de Wandel, een jaarlijkse wandeltocht door de fraaie Zaanstreek. Het evenement wordt georganiseerd door Rotaryclub Zaandam, zo’n 230 Rotarians van meerdere clubs zetten zich in. Of je nu 5 of 25 kilometer loopt, elke deelnemer levert zijn bijdrage aan de strijd tegen kanker: de opbrengst van de sponsorloop gaat onder meer naar onderzoek in het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis en een inloophuis voor mensen met kanker en hun naasten. Bij het wandelevenement zijn inmiddels meerdere lokale bedrijven, sportverenigingen en scholen betrokken. Zo ondersteunt voetbalclub KFC [Z]aan de Wandel door het logo op hun voetbalshirt te dragen, mede mogelijk gemaakt door diverse Zaanse bedrijven.

Lees meer overRotary Club Zaandam