Opbrengst bridgedrive maar liefst € 6.700

Op zaterdag 17 september vond de Koos Grootscholten Bridge Drive plaats bij Van der Ende Racing in Poeldijk. De prachtige opbrengst van € 6.700 wordt gebruikt om hulp te bieden aan inwoners in Oekraïne. De organisatie is ook dit jaar in handen van Rotaryclub Het Westland. Mevrouw Riet Grootscholten verzorgde de prijsuitreiking.

Iedereen verdient een veilige haven en een plek waar ze thuis zijn. Helaas is dat niet iedereen gegeven en daarom zet Rotaryclub Het Westland zich in om ook voor anderen die plek mogelijk te maken. De zomerperiode loopt ten einde en het nieuwe bridgeseizoen gaat van start. De combinatie van fraaie prijzen, een felbegeerde wisselbeker en een aantrekkelijke loterij maakte deelname extra interessant.

Bewust is er dit jaar voor gekozen om af te wijken van de vertrouwde, drukke decembermaand, zodat meer bridge-liefhebbers in de gelegenheid zijn om aan de felbegeerde bridgedrive te kunnen deelnemen. Zaterdagmiddag 17 september van 13.00 tot 17.00 uur werd onder leiding van Arno Peters en Leo van Heijningen heel wat kaarten gelegd.

Ropo Koos Grootscholten-Bridgedrive
De prijsuitreiking werd verzorgd door mevrouw Riet Grootscholten. De geweldige opbrengst van maar liefst € 6.700 wordt aan goede doelen in Oekraïne besteed. De exacte bestemming van de opbrengst wordt afgestemd met verwante clubs aldaar.