Introductie Rotaryclub Heusden

Rotaryclub Heusden is in 1998 opgericht en maakt deel uit van het internationale

Rotary netwerk.

Rotaryclub Heusden bestaat uit ruim dertig mannelijke en vrouwelijke leden afkomstig uit diverse beroepsgroepen. De club heeft een open houding naar nieuwe leden. Belangstellenden worden uitgenodigd om contact op te nemen met de ledenclassificatiecommissie (Toine van den Heuvel tel +31 6 46 11 98 80)

Door het gezamenlijk ondernemen van activiteiten biedt Rotaryclub Heusden steun aan projecten van maatschappelijk of sociaal belang. De geboden hulp kan bestaan uit een financiële bijdrage of door de helpende hand te bieden bij het uitvoeren van werkzaamheden.

Bijeenkomsten

De leden van Rotary komen iedere donderdag om 18:00 uur bij elkaar in “onze huiskamer” bij de haven in Heusden Vesting (nabij ’s-Hertogenbosch) te Heusden (N.B.) aan de Scheepswerf 1.

De bijeenkomsten worden in principe om 20:00 uur afgesloten.

Avenues in Rotary

Binnen Rotary heeft elke club 5 avenues:

Vocational Service

Club service