Bedankt trouwe Vrienden

3_image001.jpg

Bedankt trouwe Vrienden

Zoals u weet heb ik enkele jaren geleden mijn baan opgezegd in Nederland om belangeloos in Zuid Ghana het Schoenmakers project Chance2Change-Ghana voor straatkinderen op te gaan zetten. Het project is van start.

Kans op toekomst

Een mooi moment om u te laten weten dat ik u zeer dankbaar ben omdat u mij daarbij goed heeft geholpen. Dankzij uw gift, uw belangstelling en wellicht uw inzet als vrijwilliger of anderszins  zijn er straatkinderen uit Ghana die nu in hun eigen land een mooie kans hebben op een goede toekomst.

Maar deze  jongens willen u persoonlijk bedanken  omdat u hen helpt met uw bijdrage en inzet waardoor ze in anderhalf jaar hun opleiding tot schoenmaker  ook echt kunnen afmaken. Er is geld nodig voor deze jongeren om deze opleiding, aanschaf van materialen, eten, drinken, zorg en huisvesting te kunnen betalen.

Deze jongeren houden hun hand niet op om te bedelen. Ze verdienen in hun eigen land al wat geld en doppen hun eigen boontjes. Maar Ghana is straatarm. Alleen kunnen ze het nog even niet.

Blijf  deze jongeren steunen U krijgt er geen spijt van.Misschien willen uw vrienden ook wel meedoen, zegt het voort en twitter het door !!

Kijk op onze website voor informatie: www.chance2change-ghana.nl

Wilt u zich aanmelden voor de Nieuwsbrief: chance2change.ghana@gmail.com