Doofblindendag

Op zaterdag 9 mei brachten 109 doofblinden en hun begeleiders een bezoek aan de Bollenstreek. Deze uitgaansdag werd georganiseerd door de Rotaryclub Hillegom-Lisse, vanwege hun 60-jarig bestaan.

De ontvangst vond plaats in Hotel Restaurant de Nachtegaal waar na de koffie de lunch werd gebruikt. Daarna vertrok het gehele gezelschap naar Keukenhof, hetgeen best een majeure logistieke operatie mag worden genoemd. Na een bezoek aan de prachtige tuin werd de borrel en het diner verzorgd in het Willem Alexander Paviljoen. Het optreden van de "Pretnoten" mag daarbij best een hoogtepunt worden genoemd.

De reacties van deelnemers, maar zeker ook van de organiserende leden van de Rotaryclub waren unaniem uiterst lovend.

Natuurlijk mag ook de geweldige medewerking van Hotel Restaurant De Nachtegaal en van Keukenhof niet onvermeld blijven.

Kortom: een dag om niet te vergeten.