Donateuravond in den Haag

FRANKENSLAG 350

2582 JB DEN HAAG

Den Haag, 6 april 2014

Beste donateurs, familie, vrienden en belangstellenden,

Graag nodigen we jullie uit voor de donateursavond van de SPS op

zaterdag 17 mei ten huize van Carien

Frankenslag 350

Den Haag

Wij verwachten jullie vanaf 17.00 uur. Om 17.30 uur begint het programma.

De opbrengst van deze avond is bestemd voor de uitbreiding van het laboratorium in Mboro.

Dit laboratorium is verbonden met een polikliniek waar dagelijks meer dan honderd patiënten komen. Het laboratorium is inmiddels zeer goed uitgerust met moderne apparatuur o.a. ook om HIV en TBC te diagnosticeren. Er werken drie laboranten. Omdat ze een regionale functie vervullen zijn ze verplicht om hun gegevens door te geven aan het Ministerie van Gezondheid. Het gebouw waar ze momenteel gevestigd zijn is te klein en moet nodig uitgebreid worden met onderzoekskamers en opslagruimtes voor medicatie.

doro1 A.JPGWe beginnen de avond met een cultureel programma met muziek, film en voordracht.

Tijdens deze avond zal zuster Dorothy aanwezig zijn. Zij woont in de zustergemeenschap in Ndondol, waar SPS al jaren mee samenwerkt. Dorothy zal iets vertellen over haar werk en de projecten van de SPS.

Na dit deel van de avond gaan we genieten van een maaltijd.

We vragen van jullie een donatie van €50,-- per persoon (mag ook een hoger bedrag zijn). Dit bedrag wordt geheel afgedragen aan het bovengenoemd project. De bijdrage kan overgemaakt worden op rekeningnummer NL88RABO 03571.55.866 t.n.v. stichting SPS Den Haag (de SPS heeft de ANBI status, giften zijn aftrekbaar van de belasting).
Graag aanmelding bij één van ons voor 10 mei. Wij hopen dat er veel mensen komen.

Met hartelijke groeten,
Carien Roselaers-Pluimers, 070 350 7146 (c.pluimers@kpnplanet.nl)

Henriëtte Pluimers, 0654666353 (hg.pluimers@hetnet.nl)
Claar de Roy-Brokmeier, 030 87 99 402( claarderoy@casema.nl)