Santa Run Hilversum 2019

SANTA RUN HILVERSUM 2019 LEVERT €5.000 OP

Met ruim 300 lopers is de Santa Run Hilversum 2019 op zondag 15 december 2019 een mooi succes geworden. Er waren dit jaar twee goede doelen waar de lopers en sponsoren zich voor hadden ingeschreven. Namelijk voor de Nationale Nierstichting en voor de Hilversumse rolstoeltennister Wendi Schutte, die met deze donatie weer een stukje dichterbij hoopt te komen om de Para-Olympische Spelen in Parijs in 2024 te halen. Traditioneel werd het startschot gegeven door Burgemeester Pieter Broertjes.

FOTO’S SANTA RUN HILVERSUM 2019

Afbeelding met persoon, lucht, buiten, groep

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, lucht, buiten, grond

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met buiten, boom, persoon, lucht

Automatisch gegenereerde beschrijvingHilversumse Rolstoentennister Wendi Schutte ontvangt €2.500 van de Santa Run Hilversum organisatie.

Andere mooie foto’s van dit fantastische evenement zijn te vinden op:

Oog op Hilversum

FILMPJES SANTA RUN HILVERSUM 2019

Uitreiking opbrengst Santa Run Hilversum 2019

Warming-up deelnemers aan de Santa Run Hilversum 2019

SANTA RUN HILVERSUM is een gezamenlijk initiatief van de drie Hilversumse Rotaryclubs en wordt jaarlijks met succes georganiseerd