Jos van Driel - Paul Harris Fellow

Jos van Driel – Paul Harris Fellow

Het lustrum was een ideale gelegenheid om een aantal mensen in het zonnetje te zetten voor hun bijdrage aan onze club tijdens de afgelopen lustrum periode. De verdienste van één van die leden sprong er echter zodanig uit, dat we hem tot Paul Harris Fellow wilden benoemen. Onze penningmeester, Jos van Driel, is per 27 april aanstaande namelijk 12,5 jaar in functie. Voor de Rotary Foundation van Rotary International een prima reden om dit verzoek in te willigen.

Het is niet alleen Jos zijn jarenlange bijdrage die hiertoe geleid heeft, maar zeker ook de manier waarop hij aan deze functie invulling gegeven heeft. Jos is een fantastisch persoon om mee samen te werken, heeft bij het boekhouden een plezierige creativiteit en heeft onder andere voor oprichting van de Stichting Community gezorgd. We hopen uiteraard dat Jos nog lang als penningmeester aan onze club verbonden blijft, maar dit was een prima gelegenheid om hem onze waardering te tonen.

Gelukkig was de gouverneur ook aanwezig 😉, waardoor het opspelden van de bijbehorende versierselen nog een extra officieel tintje kreeg.

cid:1FBA7CB8-9C07-410A-ACF1-7B37A2257A42