Matthäus Passion 28 maart 2018

MATTHÄUS PASSION HUIZEN
28 MAART 2018

matthÄus passion huizen<br>28 maart 2018

28 maart 2018 zal in Huizen voor de derde keer een uitvoering worden gegeven van de Matthäus Passion van Johann Sebastian Bach. Dit concert wordt georganiseerd door de Stichting Matthäus Passion Huizen. Locatie is de Oude Kerk in het centrum van het dorp. De Huizer Christelijke Oratoriumvereniging (COV) Excelsior voerde het werk uit samen met COV Gorkum. Beide koren hebben Bachs Passie de afgelopen jaren met veel succes in Gorinchem gezongen. Het geheel staat onder leiding van dirigent Toon de Graaf.

De Oude Kerk biedt plaats aan 600 mensen, die vanaf elke plek een goed zicht hebben op het podium. Parkeren is gratis; bezoekers kunnen gebruikmaken van de parkeergarages van het winkelcentrum. Deze blijven open tot ruim een uur na het concert.
Kaarten kunt u hier reserveren

matthauspassionhuizen.nl