Seminar 'End Plastic Soup' op 7 november 2019

Afbeelding met grond, gebouw, buiten, man

Automatisch gegenereerde beschrijving

Seminar 7 november

Op donderdag 7 november 2019 organiseerde Rotary in De Krachtcentrale in Huizen het Tweede seminar over End Plastic Soup. De ongeveer 80 deelnemers waren enthousiast over deze inspirerende avond. Een verslag inclusief de presentaties komt binnenkort op deze site beschikbaar.

Wat doen we tegen vervuiling met plastic? Wat kan ‘t Gooi doen? Wat kun jij doen?

We zetten de inwoners en organisaties van Huizen en ‘t Gooi echt tot actie aan. Van scholen, sportclubs, winkels, restaurants, tot inwoners en de Gemeente zelf. Plastic-vrije events en goede oplossingen. Dit kan alleen met elkaar.

Bij dit seminar zijn we op zoek gegaan naar praktische oplossingen en doken we dieper in de ervaringen en de cijfers over afvalscheiding. Het was weer een boeiend, interactief programma met interessante sprekers. Leerlingen van de Huizermaat vertelden wat zij aan de plastic vervuiling doen en hoe ze dit aanpakken. En... iedereen kan in actie komen!

19:00

Inloop met koffie of thee

19:30

Welkom, terugkijken op 1 jaar ‘End Plastic Soup’ en plannen voor 2020, Gert-Jan van Dommelen, voorzitter Rotary Huizen Gooimeer