2017 Inloopavond November

Inloopavond nieuwe leden

Afgelopen woensdag 8 November hield Rotary Club Koggenland weer een inloopavond voor potentiële nieuwe leden.

Er was een leuke opkomst, het werd weer een gezellige avond. De aftrap werd gegeven door de voorzitter Brigit. Vervolgens waren er twee sprekers.

Arianne Rood en Marian Koning van Need4Care lieten zien waar het sponsorbedrag van de SantaRun 2016 van Rotary Club Koggenland aan besteed is. Door middel van foto’s was de gerealiseerde kleuterschool te zien.

Rotary Club Hoorn heeft een uitwisselingsstudent onder zijn hoede. Deze jongeman komt helemaal uit Mexico en is een jaar in Nederland. Hij vertelde over zijn ervaringen in Nederland en op zijn school het Oscar Romero in Hoorn. Daarnaast vertelde hij over Mexico.

Na de sprekers was er nog ruim de tijd om nader kennis te maken.