2018 Kofferbakmarkt een groot succes

Rotary Kofferbakmarkt een groot succes

C:\Users\Gemba\Downloads\KBM1.jpegZondag 2 september 2018 hield Rotary Koggenland wederom de jaarlijkse kofferbakmarkt in het dorpsbos van Avenhorn.

C:\Users\Gemba\Downloads\KBM2.jpegHet mooie weer en de vele enthousiaste deelnemers en bezoekers maakten van deze dag een groot succes. Voor de kinderen was er een programma met springkussens en een suikerspin. Ponyrijden was nieuw dit jaar en werd door veel kinderen gewaardeerd. De brandweer gaf een mooie demonstratie.

Al jaren sponsoren we Stichting Bake for Life via de kofferbakmarkt. De zusters uit Uganda waren nu ter plaatse om te laten zien wat er allemaal gebeurd met de sponsoring.

Het Horecaplein werd drukbezocht. Ook de ontbijtjes en lunches bleken goed aan te slaan!

De opbrengst voor de goede doelen was ruim 4000 euro.

Rotary Koggenland bedankt u voor uw bezoek en alle vrijwilligers voor hun inzet.

Ook bedanken wij onze vaste sponsoren met name Fortune Coffee, Heicombinatie SPS, Keurslager Sam Rood en natuurlijk bakkerij Pater.