Jaarkind Emmi 2015-2016

Onze Rotaryclub doet dit seizoen mee met het programma Family to Family.

Het houdt in dat een kind uit het buitenland een jaar lang in Lelystad verblijft.

Verschillende gastgezinnen stellen hun huizen open om het gastkind voor enkele maanden (per gastgezin) onderdak te bieden. We doen dit samen met onze moederclub Rotaryclub Lelystad.

Het gastkind van het seizoen 2015-2016 heet Emmi Alminoja. Ze is 17 jaar en komt uit Nokia (Finland). Ze volgt op dit moment de lessen van klas 5 VWO op het Arcus College in Lelystad.

Half november zal ze voor ruim 3 maanden logeren en functioneren in het gezin van één van onze clubleden. Vanaf 1 mei 2016 zal een tweede clublid zijn huis voor haar openstellen.

Maak vanaf de tweede helft van november kennis met Emmi via de berichten die zullen verschijnen in de rubriek “Nieuws” op deze website.